Метою курсів підвищення кваліфікації практичних психологів та соціальних педагогів є сприяння глибокому науково-теоретичному осмисленню слухачами завдань, закономірностей, і основних напрямків діяльності практичних психологів та соціальних педагогів системи освіти; ознайомлення з новими формами та методами практичної діяльності, інноваційними технологіями організації навчально-виховного процесу, сучасними підходами до виховання особистості.


          Метою курсів підвищення кваліфікації вчителів англійської мови за очно-дистанційною формою навчання є оволодіння основами сучасних вимог стосовно викладання англійської мови, підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів англійської мови, щодо реалізації завдань Державного стандарту відповідно до основних напрямів державної політики в галузі освіти, запитів громадянського суспільства, установ і закладів освіти, освітніх потреб споживачів освітніх послуг.

          Мета курсів – удосконалити методику навчання й викладання учителями-словесниками української мови та літератури з урахуванням новітніх технологій; збагатити вчителів-словесників інформацією про наукове й навчально-методичне забезпечення нових навчальних програм з української мови і літератури та зарубіжної літератури згідно з вимогами чинного Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти; поширити відомості про особливості мовно-літературної освіти в умовах профілізації освіти.

          Потреби докорінного, системного реформування загальної середньої освіти в Україні, інтеграції національної системи освіти у світовий європейський простір, підвищення конкурентноздатності української молоді на ринку праці, формування професійної компетентності вчителів хімії та біології для реалізації основних завдань модернізації шкільної природничої освіти, впровадження новітніх досягнень світової та вітчизняної науки, передового досвіду в організацію навчально-виховного процесу вимагає оновлення змісту та форм підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.

Освітня програма  передбачає розв’язання таких завдань:

  • опанування нових інформаційних технологій, необхідних для впровадження якісних змін в освітній процес у ІКТ-наповненому середовищі;
  • формування вмінь здійснювати інтегровану практико-теоретичну професійну діяльність, що сприятиме формуванню інноваційного освітнього простору.
  • дослідження можливостей комп’ютерних програм для розробки навчального відео;
  • ознайомлення з програмним забезпеченням для обробки відео;
  • ознайомлення з онлайн конструкторами навчального відео;
  • створення власного каналу на сервісі YOUTUBE;
  • створення навчального відео та розміщення його в мережі Інтернет.